Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. február 13., szombat

Szél

Mára már nagyon elegem lett. Eljutottam arra a pontra, hogy utálom a telet és végre jobb időt akarok, kimenni, nagyokat sétálni. A szél kikészít és úgy néz ki Roxána szélérzékeny egy kicsikét. Még nagyon pici korában egyszer már előfordult, hogy annyira fújt a szél és ő egész nap semmit sem aludt. Nos ezt most megismételte, de hajnali 1-kor ébredt fel, felvittem magunkhoz, ő pedig jól elszórakozott, cirógatott, de aludni nem aludt. Furcsa nekem ez az állapot és minden elismerésem a nem alvós babák szüleinek, hogy kibírják. Reggel 7-kor arra ébredtem, hogy cirógat és puszilgat, csak végre foglalkozzak már vele is. Borzalmas volt, délre ő is kipurcant, ebédelni nem tudott, utána elaludni sem. Egy óra előtt adtam neki egy kis tejet is, nagyon nehezen, de aludt összesen 1 órát. Nyűgös volt délután is és este, mikor a szél kicsit alábbhagyott, mintha elvágták volna. Jókedvű lett, nagyot vacsizott, és bízom benne, hogy nagyon jót fog éjszaka nyugodtan aludni.

A szél borzalmas fennakadásokat okozott, még a városban is volt olyan rész, ahol át kellett mennem a másik sávba, mert nem biztos, hogy a hókupacon át tudtam volna hajtani. Szeretnék végre kimozdulni itthonról, beszerezni a kedvenc popsitörlőmet, de ez képtelenség. És akkor hol van a globális felmelegedés. Inkább lennék a kánikulában most Rióban a karneválon, ők meg azt nem bírják, jó mi?

1 megjegyzés:

  1. Szia Orsi! Látom nem vagyok egyedül ezzel a télutálattal:) Már csak pér hét és eljön a mi időnk, megérkezik a TAVASZ! Kitartás! :)

    VálaszTörlés