Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. február 10., szerda

JÁTÉK nálam is!

Játékra invitált Zsófi !

8 kérdésre kell választ adni!


1.Ha nyernék a lottón...
Sokszor játszom a gondolattal, de pont ma jöttem rá, hogy még lottóm sincsen. Összepakolnánk és elhagynánk az országot, valami meleg helyet keresnénk magunknak, ahol letelepednénk és biztosan megnéznék a világban minden szép és érdekes dolgot, ahová máskülönben soha nem jutnánk el. Támogatnánk a szüleinket és a közeli hozzátartozókat és közben utaznánk és nyelveket tanulnánk.

2.Rossz szokás...
Van egypár ebben teljesen biztos vagyok. Sokszor türelmetlen vagyok és nekem minden azonnal kell. A férjem már megtanulta, ha megkérem valamire vagy azonnal megcsinálja, vagy nem lesz könyörület, mérges leszek és dúlva-fúlva magam végzem el. És én lüke kiszúrok saját magammal és elvégzem a melót. Ez az egyik fő rossz szokásom, változni kéne.

3.Koffein...
Espresso, 1 db bogyóval, picike tejjel, így kell induljon a nap, addig semmire nem vagyok képes. Délután iszom még egy kávét. Kólát ritkán iszom, túlzásba nem szeretem vinni, mert akkor nagyon dobog a szívem tőle.

4.Színeim...
Szép zöld és narancssárga 

5.Mi van most rajtam...
Már hálóingben vagyok, bugyi és papucs.

6.Háziállat...
Az akváriumban a halakat magaménak is érzem. Szépek és nem kell pátyolgatni őket. Napi 1x reggel kaja, heti 1x szúrőtiszítás. 

7. 10 év múlva hol látod magad...
Nemtudom, nem is akarok belegondolni. Akkor már 40-en felül leszek, Bettina 15 éves kamaszlány lesz, Roxána 12 éves tini, jajjjajjjj. Inkább hagyjuk.

8.Legutóbbi nagyon jó élmény...
Roxána megtanult járni, szerintem a legeslegjobb élményem mostanában ez volt. Bettina úszótudományára pedig nagyon büszke vagyok.  

A játék lassan körbejárt, aki magának érzi a játékot csinálja meg és kérem ossza meg velem az eredményét!
Jó játékot mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése