Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2009. december 12., szombat

Készülődős gondolatok

Készülünk a karácsonyra, ma már mondhatom, hogy alakul, szinte minden megvan. Kitaláltam a karácsonyi sütiket, az ajándékok alakulnak nagyjából, legalábbis a gyerekeknek, sőt Bettinának a szülinapit is megvettük már. A miki csomagokból közel 1 kg szaloncukor lett, úgyhogy azt már nem veszünk, és úgy néz ki, a Mikulás tegnap befejezte a csomag körútját és hazament. 1 évig csokit eszünk ez már biztos. A nagy készülődésbe arra jöttem rá egyik nap, hogy a fánknak az idén nincsen helye és elképzelésem sincsen hová tudnánk rakni. Valahogy a 160 l-es akváriumot nincsen kedvem máshová átrakni, eddig mindig annak a helyén volt a fa. Tanácstalan vagyok és olyan érzésem van, hogy ezt majd 24-én késő délután fogjuk eldönteni.
Bettinával linzert mindenképpen fogunk sütni, abban szépen tud segíteni, sőt még Roxána is. Ezen nem izgulok, de azon már inkább, hogyan fogok én karácsonyra a gyerekszobában úgy rendet rakni, hogy az új szerzeményeknek is szorítsunk helyet????? Jöhetne egy varázsmanó, aki segít, vagy valaki aki 3 kívánságomat teljesíti :-)

1 megjegyzés: