Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2009. november 9., hétfő

Tiszta szívű gyermek

Valljuk be magunknak is: közeleg a karácsony
Nagy bajban vagyok ezzel a feladattal, mert az év ezen időszaka nem tartozik a kedvenceim közé, de a gyerekeknek megpróbálom a varázsát nyújtani. Ugyebár ajándékot kell venni. Nekem kell és ez a baj, nem értem miért éppen azon a napon KELL megajándékozni a szeretteinket. Na mindegy, majd lesz egyszer valaki, aki elmagyarázza nekem.
Ajándékötletek a gyerekeknek? Van persze, de valljuk be őszintén, a mai gyereknek egyre nehezebb ajándékot választani, ami elvarázsolná őket, megadná azt az érzést, amiről az ajándékozás szól: a meglepetés varázsa és az öröm. Szórják ránk a tv-ből a reklámokat, elárasztanak minket minden féle gagyival és így feltehetjük a kérdést, mi is lesz az örömöt okozó ajándék gyermekünknek?
A Müller Játékkatalógusát már mi is megszereztük magunknak, muszáj volt 2 példányban, mert összevesznek rajta. Bettina napokig tanulmányozta és azthiszem döntött. Kis somolygósan odajött hozzám és közölte: Anya, válogattam az újságból és szóltam a Jézuskának mit hozzon nekem karácsonyra, így neked nem kerül pénzbe. Na ő a tiszta szívű gyermek. Meghatódtam tőle, nagyon aranyos volt. A felsorolt dolgok nem sok, de bizony fejtörést és utánajárást okoznak. Van egy valami, amit bármi áron, de elintézem, meglegyen addig,  azthiszem, ha titkos vágya van, akkor ez az és ezzel elérhetem azt, amit hiányolok a karácsonyból és amit én is várok: a meglepetés varázsa és az öröm.
Itt van pár tegnapi kép, olyan édesen játszottak, ja igen, mellesleg Roxána még nem jár, ezt nem mondhatom, ha kedve van gyakorol, de általában a kezét kell fogni, neki az a biztos.


1 megjegyzés: