Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2009. november 11., szerda

Ovis fényképezés

Tegnap megvolt az ovis fényképezkedés. Bevittem Roxánát is, hogy végre róla is legyen egyedüli kép és Bettinával csini ruhában testvérkép. A fotós türelmes kedves ember, szerintem jól sikerültek, sajnos a végeredményre várni kell még, mire előhívatja, de remélem hamar ideérnek hozzánk. Tartottam ettől a dologtól, de minden simán ment, Roxánát is könnyű volt fényképezni, Bettina meg szerintem élvezte is. Majd ha készen lesznek hozom őket.
És képzeljétek Várpalotán találtam valakit, aki elkészíti nekem azt a bizonyos tárgyat karácsonyra, annyira örülök neki :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése