Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. május 15., szombat

Nehéz éjszaka

Este folytatódott a láz, de fürdés után szépen ment is aludni, akkor kapta meg a 2. Germicid kúpot. Aztán 11 óra előtt hallom ám, hogy sír, de úgy félálomban. Lementem megnéztem, szegényke nyűgös, gondolom viszketnek neki a hólyagok, de nem tudja megmondani, felvettem, megnyugodott. Igen ám, de éjszaka illik aludni, hisz mi lesz velünk másnap. A láza még mindig magas volt és mivel letelt a 4 óra mertem újabbat adni, de most inkább más fajtával egy Nurofen-nel próbálkoztam. Felvittem az emeletre, forgolódott rengeteget, nagyon nehezen tudott elaludni, de legalább nem sírt, mivel apa nem volt itthon, nyugodtan aludhattunk egy ágyban. 2 órakor néztem, akkor már nem volt láza, most reggel levittem, még az ágyában szunyókál. Új nap új reményekkel, most örülök is, hogy Bettina nincsen itthon, hanem pihen és szórakozik, nem kell ezt végignéznie, egy kicsit kikapcsolódik. A hétvége még tuti húzós lesz, aztán hétfőtől számítok a gyors gyógyulásra.

1 megjegyzés:

  1. Örülök,hogy túl vagytok a nehezén! Mi pont ezért nem oltattuk be Patrikot,mert az oltás arra jó,hogy könnyebb lefolyású lesz tőle a betegség de attól még ő elkaphatja mint bárki más.Jobbulást.

    VálaszTörlés