Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. január 3., vasárnap

Szilveszteri buliképek

Üdvözlök mindenkit 2010-ben. Igaz kicsit későn, de igyekszem bepótolni a lemaradt szilveszteri jelentést. Nagyon jól éreztük magunkat, a gyerekek azok tünemények voltak. Annyira szeretnek társaságban lenni, hogy egy hangjuk sem volt. Roxánán úgy fél 12 tájékán láttam, hogy kezd kóvályogni, úgyhogy akkor fektettem le, Bettina pedig 1 órakor vonult el aludni. Játszottunk activityt, ittunk-ettünk, éjfélkor volt tűzijátékunk is. Roxána arra sem ébredt fel, másnap nem sokkal dél előtt ébresztettem fel, hogy mostmár azért ideje lenne felkelni. Akkor ahogy azt kell megreggelizett, fél órára rá pedig megebédelt. Bettina meg a túl korai volt, már fél 9-kor ébren volt, én is arra ébredtem fel, hogy csivitel. Niki, ezúton is köszi mindent, rendezünk mi még bulit, jó? És akkor íme pár kép.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése