Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2009. október 28., szerda

Tegnapi futkározós

A keddi nap nagyon futkározósra sikerült. Délelőtt 11-re Bettinával elmentünk a fodrászhoz, nekem olyan sokat vágott és mégis hosszú maradt, nem gondoltam volna, hogy ennyire megnőtt már, nagyon rámfért a változás. Bettinának pedig már nem tudtam betűrni az úszósapka alá rendesen. Feltűzni még nem lehetett neki, úgyhogy a latex úszósapi húzta neki rendesen. Nagyon csini lett megint, igazi nőci, és tudja is viselni.

 


Délután a kozmetikushoz mentem, na az is rámfért már, megszépültem? vagy ilyet nem lehet mondani???? Na mindegy is, két gyereket felpakolva mentünk, aranyosan eljátszottak, aztán irány a város, szegény Bettina totál kitikkadt, de végig azt mondogatta, hogy nincs elfáradva. A mobilos üzletekben ahol voltunk, eléggé fura alakok dolgoznak, utálom, ha egy eladó lekezelő, még akkor is, ha én akarok neki eladni. Ezt a stílust nem engedhetnék meg maguknak. Aztán nagy csalódás ért, a városból eltűnt a Copy General. Mellesleg nekünk a város túlvégében van, végigfutottuk a várost és nincs sehol. Szerencsére az Ady Endre utcai papírboltban sikerült spiráloztatni és azt is kiderítettük, hogy a Copy-sok átköltöztek az Ady Lakóparkba, legalábbis az egyik eladó így tudja. Odafelé a pláza oldalánál mentünk be, csupa lecserélt üzlet, azthiszem túl ritkán megyünk be a városba. A gyerekekkel meg is beszéltük, hogy egyik nap elmegyünk városfelfedező körútra.

Szóval elfáradtunk rendesen, a gyerekek éhesek és szomjasak voltak, itthon nagy meglepetésre Férjecske vacsival és megterített asztallal várt minket, ez igazán jól esett és el is felejtettem a délutáni fergeteget és bosszúságokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése