Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. április 14., szerda

Pelenka felmérés


Szeretnék készíteni egy felmérést a pelus használatról. Kérem a kedves olvasókat, adják le a voksukat. Szavazni az oldalsó sávban lehet, akár többet is be lehet jelölni. Ha nem találtok számotokra megfelelő választ, akkor írjatok megjegyzést, nagyon érdekel. Kinek mi vált be? Előre is köszönöm, nemsokára a végeredményt is közzéteszem.

5 megjegyzés:

  1. :)
    Én ide írok,mert nem találtam nekem megfelelő választ!
    Én elsősorban Liberot használok Petinek és a Rossman-os Babydream-et.Ez szinte ugyan az mint a Libero.A Pampers nálunk nem jött be egyik Tökinél sem,de nem a nedvszívó képessége miatt,hanem azért mert nálunk nagy szempont az,hogy hátul a derékrész mindenképp gumis legyen.Az nem elég,hogy a zárófülek rugalmasak.Nagyon vékonyka Petim is és ha nem gumis a derék akkor teljesen lecsúszik róla.
    Volt,hogy kipróbáltunk olcsóbbakat is(Lidl,Tesco)De attól,hogy olcsóbb nem biztos,hogy jobban megéri.Ezek nem bírnak annyit és nyirkosabb volt a Kicsi popsija.Ezáltal gyakrabban cseréltem Neki és máris nem olcsóbb az olcsóbb!:)Az még egy nagyon nagy szempont,hogy mindenképp textiles,vagyis légátersztős legyen.Neilonosat meg sem vettem.
    De mondom mi megállapodtunk ennél a 2 márkánál(babydream,libero).

    Had kérdezzem meg,mi a célja a felmérésnek?:)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Mi a Tesco zöld csomagolású pelusát használjuk. Nagyon kedvező az ára és minőségben simán felveszi a versenyt a drágább márkás pelenkákkal.

    VálaszTörlés
  3. legszívesebben majdnem mindet bejelöltem volna :) nálunk a pampers a favorit, de volt hogy hirtelen pénzzavarban olcsóbbat kellett venni. egyet értek az előttem szólóval, nem olyan jó az olcsóbb, hisz több fogy belőle, így erről leszoktunk. (itt egyébként 4 féle pelus van: pampers, huggies, tesco sajátmárka, dunnes sajátmárka) kísérletező típus vagyok, ha lennének mintatermékek, kipróbálnám, de nincs ilyen. így marad az akciólesés :)
    Mancinak pedig moshatót fogunk venni, csak várom, hogy 7 kiló legyen :) éjszakára nála is marad majd a pampers.
    ja és Lilu is megkapja lassan a leszoktató moshatót, nála a 11 kilót várjuk, meg a leszokni vágyást :)))

    VálaszTörlés
  4. Mi egy évig csak pamperst használtunk.De amióta nagyobb mennyiségű pisije lett,pampers kevés lett.Így váltottunk a liberora, ami szerintem a legjobb.Sokkal nagyobb a nedvszívóképessége,igaz nem olcsó.De én úgy vagyok ezzel, inkább ez, mint hogy gyógyszerre költsem azt a pénzt,itt a pelenka kiütésekre gondoltam.Próbáltuk már a babylove pelenkát is,amit sűrűn kellett cserélni.Én azt mondom "olcsó húsnak híg a leve"ami nem mindig igaz.

    VálaszTörlés
  5. Pampers sleep&play vagy néha a zöld attól függ mi van akcióban de szeretem a tesco zöld pelusát is.A másik az nagyon nylon:///
    A nagyokkal a Rossmann pelusát használtuk az is jó volt akkor.Ötletnek tetszett a mosható pelus de ha nagyon utána számolok a mosás,fertőtlenítés,esetleg kifőzés csere mert szétmegy a klórtól,energia(áram)meg az enyém is:)szóval győzött a lustaság:)Összeségében én azt tapasztaltam ,hogy aránylag mindegy,hogy olcsó vagy drága pelus az a fontos,hogy sűrűn cseréljem!A "jobb"minőségűvel hajlamosabb az ember ritkábban cserélni.Liberótól nem vagyok elájulva az árához képest semmi extrát nem produkált számomra.

    VálaszTörlés