Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. április 30., péntek

A bárányok hallgatnak?

Tegnap délután mikor mentem az oviba, szóltak, hogy Bettina is lehet bárányhimlős, de nem tuti. Délután mindkét gyereket elvittem az orvoshoz, még a doktornő sem mondta biztosra. Igazából a fenekénél voltak pöttyök, összesen 4 db, ha este tovább néztem a gyereket még több pöttyöt láttam. Viszont az ágyneműjét sem adták haza, a csoportjában legalább 6-7 kisgyerek bárányhimlős már. Úgyhogy ha elkapta akkor már mindegy is. Reggel felkeltettem, átnéztem, a homlokán mintha lenne, de az inkább csípés, és a fenekén nemhogy nagyobbak lettek volna, szinte eltűntek. Tanácstalan vagyok, szívesen ment oviba, ráadásul még angol is van ma, megígértem neki, hogy délben megyek érte, nem kell ott aludnia. Ha eljött a mi időnk is, az elkövetkező hónap nem lesz valami fényes a család számára, gondolom Roxána is elkapja, de legalább túl leszünk rajta. Még mindig jobb most, mert még itthon vagyok, ha dolgoznék, de mindegy nem is akarok belegondolni. Kíváncsian várom a fejleményeket, azért ma elmegyek a gyógyszertárba és beszerzem az ápolási szereket, mentolos hintőport a doktornéni írt is fel tegnap, meg homeos bogyókat is szeretnék. Nagyon szeretne majálisra menni, gondolom a pöttyök megjelennek holnapig, ha tényleg az, na meg én is szeretnék nyugodtan ballagásra menni holnap.

3 megjegyzés:

  1. Én is tartok a bárányhimlőtől,de talán jobb most átesni rajta mint később.A belladonna amit szoktak adni az első pöttyökre na meg ha láz is társul hozzá.Rhus toxicodendron c15 ös homeos szer a viszketés enyhítésére jó.

    VálaszTörlés
  2. :)
    Én is lesem a Petit,mert Tesóm kislánya bárányhimlős volt.Most mehetett a héten oviba.De a 2 gyerek minden nap együtt volt.Vívódtam,hogy engedjem-e össze Őket,de amikor kiderült,hogy a Laura beteg azon a napon pont egész nap együtt voltak.Úgyhogy ha elkapta akkor már úgyis mindegy.Másik felem meg azon volt,úristen csak nehogy beteg legyen.De én is azt mondom,hogy talán jobb most,Petim még nem igazán tud vakarózni és talán nem vakarja el.Lauránál 1 hét alatt lezajlott,és láza abszolút nem volt!
    Szerintem jobb ha átesnek rajta,utána egy életre védettek lesznek!

    VálaszTörlés
  3. Zsófi a bhimlő lappangási ideje átlag 2 hét... szóval ha már valaki az... :(( de persze ez nem mindig evidens!!!

    VálaszTörlés