Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. április 29., csütörtök

Állítólag beteg, vagy mégsem?

Roxána itthon tartózkodik, tegnap orvosilag kitiltották a bölcsiből. Totál nem értem a dolgot, a gyereknek szemmel láthatólag semmi, de semmi baja nincsen. Amikor odaértem kaptam egy papírt, hogy a gyerek csak orvosi igazolással mehet bölcsödébe, mert piros a torka és 37,7 volt a hője. Délelőtt nyűgös volt, egy sárgás lazább széklete volt (szerintük hasmenés), azóta 1x ma délelőtt kakilt normálisat. Reggel mikor indultunk jókedvű volt, délután mikor mentem érte játszott, aludt is rendesen és a továbbiakban is aranyos volt., még az orra sem folyik és nem is köhög. Rengeteget eszik, ha fájna a torka nem enne, ma is elvolt itthon, motorozik, hintázik, homokozik, rendezi a cicákat. Délután vihetem a beteg gyerekek közé az orvoshoz. Nem értem az egész történetet, azt el tudom képzelni, hogy Drágám leverte a hisztit valamiért, ilyenkor nagyon ki tud kelni magából és a gondozónéniknek kicsit elegük lett. De nem akarok senkit sem megbántani, ez feltételezés, nem akarok egy percig sem rosszat gondolni róluk, csak tanácstalanul állok az egész előtt, miért kell egy egészséges gyereket kitiltani, sokuknak meg zöld valami folyik az orrukból és köhögnek, mégis járnak!!! Érti ezt valaki? Kíváncsi vagyok mit lát délután a gyerekorvos, majd este beszámolok róla.

Este van már, voltunk az orvosnál, érdekes már nem piros a torka sem!!! Tegnap óta ripsz-ropsz elmúlt. Azt mondta a doktornéni, hogy tegnap nagyon ki volt kelve magából mikor megvizsgálta, de szerinte is elképzelhető, hogy egyszerűen csak fáradt volt, hisz az ebéd és az alvás után elmúlt minden probléma. Ha addig más nem jön közbe hétfőn mehet bölcsibe, mostmár holnap nem viszem. És Zsóka tök igazad van, legközelebb biztosan megkérdezem a zöld taknyos gyerkőcökről, mit keresnek ott... A lényeg, hogy nem beteg, de lesz ez még máshogy is, majd mindjárt elmondom.

2 megjegyzés:

  1. Remélem tényleg nem beteg,és a rendelőben meg ne szedjetek össze semmi nyavalyát!!!
    :)

    VálaszTörlés
  2. Ez érdekes!A takonykóros gyerek mehet oviba, de az egészséges gyerek meg ki van tiltva!!Már hallottam ilyenről,de nem akartam elhinni.De úgy látszik még is van ilyen!Fáradtságtól nem szokott a gyerekek torka bepirosodni.Lényeg, hogy nincs semmi baja,és a rendelőben sem szedett össze semmit!

    VálaszTörlés