Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. október 15., péntek

Hazaküldve

Kedden délután a gondozónéni már pedzegette, hogy két széklete volt a gyereknek, ha gondolom tartsam otthon, a csoport többi tagja is beteg, alig vannak. Szerinte hasmenése van, érdekes otthon több széklet nem volt. Szerdán már úgy mentem érte, hogy 99%-ban számítok rá, hogy kitiltja. Így is lett, hasmenés 2 híg és büdös széklet áll a papírján. Természetesen a doktornő aláírta, de ha nem kell táppénz akkor csak kedden vigyem vissza, tartsuk otthon (miért?), semmilyen kúra és egyéb nem kell neki!!!!!! Nos azóta sem hasmenéses, én annál inkább, rettentően ideges vagyok miatta, fáj a gyomrom (lehet ez lesz számomra a jó fogyókúra), nem érzem jól magamat, annyira, de annyira bosszant ez a dolog, hogy az egészséges gyereket otthon kell tartani, mert nemtudom. Lehet megunták, túl sokat járt, nem fér bele a statisztikába, hogy nem beteg. Vagy csak nekem akar jót a gondozónéni? Akinek zöld trutyi folyik az orrából miért nem küldik haza? Mivel a doktornő tiltotta ki semmit sem tudok csinálni.
Na jól kibosszankodtam magamat.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom a történteket. Ha tényleg nem megy a hasa, és semmit sem tapasztaltál, akkor én a helyedben elvinném a házi gyerekorvoshoz hogy mondjon véleményt. Majd egészséges igazolással vinném hétfőn oviba. Tökre felesleges a semmiért keddig otthon lenni vele. Egyébként lehet, hogy tényleg rontotta a statisztikát :-)) de ezen ne bosszankodj, az a fő, hogy igazából nem beteg!

    VálaszTörlés
  2. Orsi, mi is így voltunk. Napi 2 híg széklet, Manun semmit nem vettünk észre. De elvittem dokihoz a bölcsi miatt.. Vírusos torokgyulladás.. Szóval érdemes megmutatni a dokinak. Nekünk is csak szigorú diétát javasolt. Ez szerdán volt, ma már teljesen normális a széklete. Puszi

    VálaszTörlés