Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2012. május 23., szerda

Az időjárásról

Nagyon érdekes dolog az itteni időjárás. Emlékeimben az él, hogy sokban nem különbözik az otthonitól, csak talán egy kicsivel több hó van, több eső és nincsen óriási kánikula.

Most két hete vagyok itt és rájöttem, hogy ha az újságban azt írják délután nagy zivatar jön, akkor hiába van napsütés, még a közelben egy felhő sem, az mégis úgy lesz. Jelen vannak a nagy szelek, sőt bármikor jöhet egy nagyobb vihar is, de talán az otthoni napokig tartó nagy szél itt nincsen jelen, különben is nagyon utálom. Viszont vannak pollenek... szedem a gyógyszert, ennek ellenére egyik nap a nagy szeles időben teljesen ki voltam készülve miatta.
Sokat esik az eső, ezért is zöld minden, de ha esik is, az pár óra múlva elmegy, és minden folytatódik a napsütéssel. Mikor megérkeztem május elején verőfényes napsütés volt 30 fokos meleggel. Aztán jött a hidegfront, elkezdett csökkenni a hőmérséklet, hát befűtöttem. A településen talán én voltam az egyetlen, aki fűtött, de nem akartam fázni, van itt annyi fa, nyugodtan lehet tüzelni. Napról napra hűvösebb lett, aztán látom ám egyik délután, hogy szinte mindenki füstöl, éjszaka még fagy is volt akkor. Elmúltak a fagyosszentek, aztán egyik pillanatról a másikra ismét nagyon meleg lett. Kíváncsi leszek a folytatásra.

Készítettem képeket, az elsőn főn szél fújt, így a 200 km-el arrébb lévő Alpok hegyeinek havas hegycsúcsai kristálytisztán látszódtak, fantasztikus látvány élőben.


A következő képen egy hatalmas nyári zápor után, úgy tűnik, hogy a Dunából kúsznak a felhők az égbe.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése