Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2011. március 12., szombat

Egy újabb!


Mára érett meg a dolog, hogy kihúzhassam Bettina fogát. Már nagyon régóta mozgott, sőt igen szépen nő mindkét fog alul, de ez a tejfogacska makacs volt, nem akart kijönni. Napok óta mondogatom neki, hogy húzzuk ki, mert már teljesen frusztrált tőle, egyáltalán nem tudott semmire sem koncentrálni, az egész napját ez töltötte ki, piszkálta  a nyelvével és kérdezgette kieshet-e úszás, evés, fogmosás sőt alvás közben. Zavarta a beszédben, az evésben, nekem meg kezdett az agyamra menni. Tegnap már bogarat ültettem a fülébe, itt van a hosszú hétvége, teszünk róla, hogy kiessen, hisz a szép új egészséges fog már nő mögötte. Ma már nem bírt enni tőle, adtam neki egy papírzsepit próbálja meg kicsavarni, de nem ment. Így rám maradt a feladat, nagyon könnyen kijött, alig tartotta már valami. Úgyhogy két fogacskát elvitt a Fogtündér.


Roxána szerdán éjszaka ismét belázasodott, elvittem az orvoshoz, valószínűleg tőlem kapta el, én is hétfőn torokfájással és lázzal voltam dokinál. Mindkettőnk gyulladáscsökkentőt kapott, én már viszonylag jól vagyok, Roxána még alakul, de ő ráadásként kapott Isoprinosine szirupot, ami májusban a bárányhimlő után nagyon sokat segített, remélem most is megerősíti megint az immunrendszerét.


Múlt hétvégén voltunk a Tropicariumban, csak valahogy elmaradt az írás róla. Roxánának nagy élmény volt, azt sem tudta hová fusson, Bettina rengeteg dologra emlékezett az előző kirándulásról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése