Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2011. december 27., kedd

2011 Karácsony

A téli szünet elkezdődött december 22-én. Azthiszem a gyerekekre bőven ráfér egy kis pihenés. A Jézuska december 21-én délutánra mikor hazaértünk meghozta a  szépen feldíszített fát. Volt ám csodálkozás. Főleg Roxána, ő olyan szinten tud örülni dolgoknak és ki is tudja mutatni. Bettina már jobban érti a dolgokat, ő felrakta az általa készített díszeket és a meglepetést is, amit az iskolában készítettek.

Majdnem elfelejtettem, hogy "Csellós" Zsuzsinak köszönjük idén is a karácsonyi koncertet. A bazilikában került megrendezésre, szerencsére annyira hideg sem volt, mint máskor. Bach műveket hallhattunk, egy időre ismét feltöltődtem :-)

December 24-én este megérkeztek az ajándékok. Rengeteg csomagot kellett kibontaniuk, nagyon élvezték, Roxána tornyot épített az ajándékokból. Bettina azóta az MP4 lejátszóját le sem rakja, amikor csak lehet nézi a filmeket vagy zenét hallgat. Hatalmas volt az öröm, ezért azthiszem megéri karácsonyozni, látni a boldogságot az arcukon és a csodálkozást, ez ad igazi ünnepi hangulatot nekem.

December 25-én Pétfürdőn voltunk a szüleimnél, meg a tesómék is ott voltak, ott is volt ám nagy öröm. Ráadásul korongoztak is a gyerekek, annyira édesek voltak, tiszta sár volt mindkét gyerek, lefényképeztem őket, de azthiszem még gyakorolni kell nekik egy kicsit :-)

Nagyon hamar elteltek az ünnepek, nemsokára itt az év vége és kezdődik az új év.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése