Olyan sok minden van, amit úgy szeretnénk elmondani a gyerekeinknek! Szeretnénk meggyőzni őket, hogy ne nőjenek fel olyan hamar, de nem hallgatnak ránk. El akarjuk mondani nekik, hogy a szépség múlandó, de ők nem hajlandók elhinni. Figyelmeztetjük őket, hogy tetteiknek következményei lesznek, és mégis dacolnak velünk. Szomorú, de gyerekeink még csak nem is kapiskálják, hogy veszélyes hely ez a világ, így hát a mi dolgunk, hogy megtegyünk mindent, amit csak tudunk, hogy megvédjük őket.

2010. július 12., hétfő

Balaton és Twilight

Hát az írás az elmaradozik mostanában, történnek is velünk dolgok, talán néha túl sok, képtelen vagyok utolérni magamat. Múlt héten Roxána nyaralni volt a mamáéknál, nagyon jól érezte magát, érdekes módon a hisztik elmaradtak. Mikor mentünk érte természetesen újra kezdte, remélhetőleg nem tart majd sokáig, viszont valahol meg is értem a kötődését, annyi változáson ment mostanában keresztül, gondolom meg is viselték. Kezdődött a bölcsivel, aztán elkezdtem dolgozni, majd mire megszokta szünet lett és ment nyaralni anya nélkül, ez elég sok egy ekkora kis embernek. Most megint itthon lesz egy hétig, aztán hétvégén Bettinával együtt mennek nyaralni, mert végre az oviban is szünet lesz. Nos legalábbis ez a terv, bízom benne, hogy nem jön közbe semmi sem.

Szombaton édes hármasban voltunk a Balatonon, fürödtünk, sétáltunk Siófokon, ettünk, nézelődtünk, nagyon jó volt. 3 éve nem voltunk már fürödni a Balatonon, valahogy mindig elmaradt. Siófokra le szoktunk járni, de csak sétálni és nézelődni. Bettina igazi kis vizicsibe, roppantul élvezte a pancsolást, egyáltalán nincs már szüksége karúszóra, a fél délutánt a víz alatt töltötte. A nyár folyamán jó lenne még megismételni, hogy lesz-e rá lehetőségünk az majd kiderül még

Aztán a másik dolog az elmúlt hetekben a Twilight. Most szembesültem vele, hogy az Alkonyat=Twilight. Mintha nem is ebben a világban élnék, fogalmam sincsen hogyan kerülhette el ennyire a figyelmemet a dolog, általában filmek terén nem szoktak lemaradásaim lenni. Na most volt, pusztán 2 év… Olvasni nincs időm, bár régen sokat olvastam, marad a film. 3 nap alatt megnéztem mindhárom részét, minden nap egyet, így olyan érzésem volt, mintha egy befejezetlen sorozatot néznék. A film tetszett, kiváncsi vagyok a folytatásra. Mivel a könyv már elkészült így tudni mi lesz a vége, de azért én várom filmen.

2 megjegyzés:

  1. Húúú pedig most a csapból is ez folyik. :-)) Én is teljesen meghülyültem tőle egy éve. Alig vártam a filmeket is hogy moziba kerüljenek, hogy a könyvek megjelenjenek. Pedig nem vagyok tini :-)) De a nők imádják a romantikát ;)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsére,engem még nem fertőzött meg. :)

    VálaszTörlés